marți, 13 martie 2012

Sa fie intr-un ceas bun!

Iaca am lansat la apa si aceasta idee ce-mi incanta gandurile de ceva vreme!

Pentru ca iubesc viata la tara in toata simplitatea si frumusetea ei si pentru ca vreau sa impartasesc toate experientele mele si cu alti pasionati, care (deocamdata) au parte numai in vise de satul bunicilor, am hotarat sa fac acest blog, unde sa scriu si sa pun poze despre viata la tara, gradinarit si produse naturale si sa fac disponibile si altora produsele noastre din mandra Tara a Fagarasului!

Cititi mai pe-ndelete povestea noastra aici.
Sa fie intr-un ceas bun! Doamne-ajuta!

7 comentarii:

  1. Felicitari pentru aceasta minunata ideie.. O sa fiu cu ochii pe voi si abia astept sa gust bunatatile fagarasene.. Spor la gradinarit..

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Cristina! Se pare ca lucrurile merg pur si simplu de la sine... ma si mir cateodata cand realizez ce se intampla cu noi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta! Va tin pumnii cu fffffffffff mult drag!
    Mimi

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde comercializati produsele ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos, bravo voua...
    As avea o intrebare: de ce ati pus ziare pe straturi ?
    Sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim! Cred ca te referi la ziarele puse peste straturile din solar in care am semanat rasadurile. Ziarele se pun ca sa nu se evapore apa, sa tina umezeala ca semintele sa incolteasca mai cu spor.

    RăspundețiȘtergere