miercuri, 8 august 2012

Lume, lume! Se anunta livrari duminica in Brasov :)

Dragii mosului, iaca a sosit si momentul sa scoatem la vanzare niste legume proaspete si sanatoase. Asteptam comenzile voastre pe email la magicreminders@gmail.com pana sambata seara. Duminica vor fi livrate in Brasov. Pentru detalii 0726.368.978 - teo

Legumele sunt dupa cum urmeaza:
- vinete - 5 lei kg
 Vinetele sunt de 3 soiuri si veti primi din fiecare, in functie de ce vom avea disponibil 
- ardei iute (rrrau de tot) - 1 leu bucata
 

- ardei capia (e inca verde, dar e foarte gustos si asa) - 5 lei/kg
- patrunjel - 3 lei legatura
- kale - 3 lei legatura

- gulii - 2 lei bucata

Toate sunt 100% naturale, sanatoase si gustoase :)
Incepand de saptamana viitoare vom avea si rosii bune de tot :P

2 comentarii:

  1. catalina dogeanu9 august 2012 la 02:24

    as putea sa va vizitez, duminica 19 august? ma voi intoarce dintr-o mica vacanta la munte, la arpasu de sus (eu fiind din bucuresti), iar fagarasul este in drumul nostru. am putea sa oprim si sa "facem plinul" cu bunatatile voastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. salut catalina! imi cer scuze ca raspund asa tarziu dar am fost tot plecata.
    din pacate nici pe 19 nu vom fi aici. imi pare tare rau! :)
    dar ma duc la brasov la un festival. calatorie frumoasa si poate ne vedem alta data!

    RăspundețiȘtergere